Food

Bijzonder (goed) pils met een boodschap

Om eerlijk te zijn lustte ik helemaal geen bier. Ik hoor jullie al denken: ‘Wie lust er nu geen bier?’ Nou, ik dus. Tot ik twee weken geleden meedeed aan een biercantus. Ruim twee uur lang zong ik de longen uit mijn lijf, stond ik arm in arm met andere deelnemers en niet geheel onbelangrijk: ik leerde om bier te drinken. Deze avond kwam ik erachter dat bier toch eigenlijk wel heel lekker kan zijn. Reden genoeg voor een zoektocht naar het bijzonderste biertje in supermarkt.

En zo kwam ik uit bij Swinckels’: 'bijzonder superieur pilsner voor een breed publiek'. Het biermerk maakt na tien jaar de stap van horeca naar de supermarkt. Goed nieuws voor de bierliefhebber (zoals ik) dus! Maar wat maakt dit bier nou zo bijzonder?

Swinckels’ wordt al zeven generaties lang sinds 1680 gebrouwen door een familiebedrijf. Alle brouwervaring van de familie Swinkels komt samen in een bruin bierflesje. Er is specifiek gekozen voor een bruin flesje, omdat deze tegen licht en lucht beschermt. Zo blijft het mooie hopkarakter behouden volgens de bierbrouwers. Maar nog belangrijker zijn de ingrediënten. Het bier is gebrouwen met zuiver mineraalwater uit eigen bron, gerstemout uit eigen mouterij en speciaal geselecteerde Cascade hop uit de Amerikaanse Yakima vallei. De ingrediënten worden dus zorgvuldig geselecteerd. Met als resultaat: een verfrissende, fruitige en kruidige smaak.

De kracht van succes volgens de familie Swinkels? Luisteren naar de inner voice. Ze vertrouwen dan ook al generaties lang op hun onderbuikgevoel. Samen met the one and only Morgan Freeman en een paar bekende Nederlanders, brengen ze in hun nieuwe commercial voor Swinckels’ een ode aan intuïtie en de inner voice. Kortom: volg je guts, vertrouw op jezelf en luister naar je inner voice. Een bijzonder biertje met een sterke boodschap als je het mij vraagt.

Meer weten over de ‘Inner voice’-campagne van dit bijzonder biertje? Bekijk hier de commercial van Swinckels’ Superior Pilsener.


Michelle

Dit is een gesponsorde samenwerking tussen Swinckels’ en Dudes & Dont’s.